wtorek, 23 grudnia 2008

Dla desperatów

Tylko dla desperatów, podaję tekst i tłumaczenie piosenki Misty Edwards "I Will Waste My Life", której mozecie posłuchać na pierwszej playliście (Pieśni Miłości), utwór 5. W temacie drogocennego oleju, Marty i Marii, w ogóle w temacie :)

***
I will waste my life, I'll be tested and tried.
With no regrets inside of me,
Just to find I'm at your feet,
Let me find I'm at your feet.
I leave my father's house, and I leave my Mother.
I leave all I have known, and I'll have no other.
*
For I am in love with you, and there is no cost.
I am in love with you, and there is no loss.
I am in love with you, I want to take your name.
I am in love with you, I want to cling to you, Jesus,
Just let me cling to you, Jesus.
*
I say goodbye to my father, my mother,
I turn my back on every other lover, and
I press on, yes I press on.
***
Roztrwonię swoje zycie, przejdę próby i doświadczenia
Bez cienia zalu w sercu
Oby tylko znaleźć się u Twych stóp
Pozwól mi znaleźć się u Twych stóp.
Opuszczam dom mego Ojca, opuszczam swoją Matkę.
Zostawiam wszystko co dotychczas znałam, i nie chcę nikogo innego.
*
Bo jestem rozkochana w Tobie, i nic nie jest kosztem.
Bo jestem rozkochana w Tobie i nic nie jest stratą.
Jestem rozkochana w Tobie, chcę nazywać się tak jak Ty.
Jestem rozkochana w Tobie, chcę przylgnąć do Ciebie, Jezu.
Pozwól mi tylko przylgnąć do siebie, Jezu.
*
Pozegnam się z ojcem i z matką,
Odwrócę się od wszystkich innych kochanków
i pędzę ku Tobie i pędzę ku Tobie.

0 komentarze: