piątek, 21 marca 2008

Kącik Mojej Asi

Chciałam wam przedstawić Asię. Asia jest zoną mojego brata Michała-Z-Którego-Jestem-Dumna i mamą mojego Bratanka-Natanka. Ale na długo zanim którakolwiek z tych ról stała się częścią jej tozsamosci, Bóg dal mi ją jako przyjaciółkę. Dzięki Bozej łasce, dzis jest dla mnie zarowno przyjaciołką, jak i ukochaną siostrą. Zapraszam was do tego, zebyscie zapoznali sie z perelkami Bozej mądrości, które Pan pozwala Asi przelać na papier, a nieraz zamienić w słowa i melodię piosenek, aby ubogacic kazdego z nas. Pod nową zakładką "Kącik Mojej Asi" (między sekcją "More about me" a zdjęciem Bratanka-Natanka) znajdziecie linka do strony temu poświęconej. Narazie jest tam jedno opowiadanie, ale bardzo drogocenne. Co i kiedy jeszcze tam się znajdzie... to zależy co Duch Święty wraz z Asią postanowią. Mam nadzieję, że będzie więcej. Ale wierzę, że na dziś dzień, opowiadanie o czekaniu, które tam znajdziecie, będzie wielkim zbudowaniem dla wielu z nas. Całuję. Magda

1 komentarze:

pani biolog pisze...

oooo.... coś nowego.. :)